czwartek, 14 marca 2013

weekend! :D

W końcu! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że ten tydzień szkolny tak szybko mi zleciał<3 Wiem, jeszcze piątek, ale dla mnie na szczęście wolny od szkoły, bo jadę  do lekarza i szczerze mówiąc już wolę to niż siedzieć w szkole. :D A następny tydzień będzie na luzie, bo rekolekcje ;) To byłoby na tyle. Nie mam na razie jakiegoś ciekawego tematu do notki, ale zdjęć mi nie zabraknie nigdy, więc macie i 'podziwiajcie' haha :) oczywiście są wszystkie mojego autorstwa ;)

uwielbiam fotografować wrzosy :3
i jak powstaję bokeh w tle ;)
zima nas nie opuszcza..

i jak Wam się podobają moje zdjęcia? ;)


PS. Zmieniłam trochę wygląd bloga jak wam się podoba? :)

15 komentarzy:

  1. ja miałam teraz czwartek, piątek rekolekcje :) ładnie teraz tu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pon. wt. śr. no ale 3 pierwsze lekcje są :l

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. na zdjęciu jest moja siostra, ja robiłam zdjęcie, ale dziękuje w jej imieniu ;)

      Usuń
  3. Ja rekolekcje miałam w zeszłym tygodniu. Ładne zdjęcia, wygląd bloga też. Świetne włosy ma ta Twoja siostra. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję. Jasne, możemy obserwować. :D

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)