niedziela, 16 lutego 2014

yummy smoothie :)

Odkąd u mnie w domu pojawił się blender gdy tylko mam chwilę robię sobie orzeźwiające, zdrowe i bardzo smaczne smoothie. :) A poniżej mała fotorelacja jak go przygotowuję :3



Składniki to przede wszystkim owoce. Najczęściej robię z tych sezonowych, czyli teraz są to głównie  pomarańcze, mandarynki, kiwi, ale czasem kupię też mrożone truskawki czy wrzucę parę jagód, które nazbierałam lato i zamroziłam na takie właśnie okazje :) Do tego dolewam wodę lub jogurt naturalny, wrzucam parę kostek lodu i łyżeczkę miodu w celu osłodzenia, bo niestety mrożone owoce już nie są takie słodkie jak te zerwane prosto z krzaka :c


Potem obieram, kroję, wrzucam, wlewam i miksuję :)




i gotowe! <3 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)