czwartek, 15 maja 2014

Po drugiej stronie obiektywu


 W dzisiejszym poście pokaże Wam zdjęcia, w których to tym razem ja pozuję, a towarzyszy mi ukochany konik mojego dziadka - Gustaw. Fotografowała moja przyjaciółka- Justyna <3 Zapraszam na jej bloga (link)! (Włosy do sesji wyprostowałam przez co są nieco dłuższe niż na co dzień.;>)



Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają. Miłego oglądania! :)




(Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji, również wpadnę ;>)

5 komentarzy:

  1. Great blog! Love it! :)

    emotionalrollercoaster.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, te zdjęcia są prześwietne! Niesamowicie klimatyczne.No i masz piękne włosy, taakie długie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia,5 i 6 od góry uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)