czwartek, 22 stycznia 2015

My new hobby - fashion


Ferie to u mnie nie tylko czas na odpoczynek i spotykanie się z przyjaciółmi, ale również czas na zrobienie porządków w swoim życiu i otoczeniu, na zastanowienie się co jest dla mnie najważniejsze czy powrót do czegoś co już wcześniej zaczęłam. Jak m.in ten blog i lookbook, który założyłam w wakacje i teraz powracam :)


Od razu powiem, że nie jestem jakąś wielką znawczynią mody. Dopiero się uczę, poznaję i jeszcze nie do końca wiem co, gdzie i z czym nosić, więc proszę o wyrozumiałość :)
Skąd to się w ogóle wzięło? Wiadomo, każda dziewczyna/kobieta chcę i lubi dobrze wyglądać, a ja również i dlatego, bo fotografuję (głównie ludzi), więc przyda się jakieś doświadczenie i większa wiedza o modzie.


Również dlatego, bo zawsze chciałam zostać modelką, więc jest to jednoznaczne. Niestety przez wzrost (168cm?) jak na razie nie mam zbyt dużych szans. Pozostaję mi nadzieja, że może jeszcze urosnę :D i pocieszam się tym, że są wyjątki jak np. Kate Moss, Cara Delevingne, Charlotte Free, Devon Aoki ;)



Tak, więc wszystkich zainteresowanych zapraszam na mojego lookbook'a! :)
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Marzenia warto spełniać, dlatego trzymam kciuki, żeby Twoje o zostaniu modelką się spełniły! :)

    Buziaki,
    Fiorka / www.TheFiorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Twoje zmagania z modą :) jak na sobę, która dopiero zaczyna myślę, że masz całkiem dobre wyczucie :)

    pozdrawiam, Ania
    http://annsthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)