niedziela, 1 lutego 2015

Stylizations

Dzisiaj przedstawie Wam kilka obiecanych stylizacji z udziałem ciuszków z poprzedniego postu :)

Pierwsza przedstawia oversizowy sweterek. Dobrałam do niego czarny top i jeansowe szorty, które sama przerobiłam ze starych spodni (może dodam kiedyś tutorial jak je robiłam, jesteście chętni? ;))


Ten look jest moim ulubionym na chłodne, deszczowe dni. Moja parka jest wyjątkowo ciepła, dlatego mogę przechodzić w niej całą jesień i zimę, a gdy założę pod nią jeszcze ciepły sweterek mrozy mi nie straszne. :) Sweterek powyżej jest właśnie jednym z tych z poprzedniego postu. Do tego ulubione rurki i czarne botki z suwakami po bokach, czarny wełniany szaliczek. Stylizacja ku mojemu zdziwieniu znajduję się również tutaj klik.
 Na koniec różowy sweterek. Na razie przedstawiam Wam go z jeansami i perełkowymi bransoletkami, ale będą jeszcze inne, lepsze stylizacje, bo mam już kilka pomysłów na niego tylko czasu nie wiele, bo właśnie skończyły mi się ferie. :( Ta powyżej była tak na szybko, chciałam wykorzystać tą piękną, słoneczną pogodę <3

Więcej na moim lookbook'u zapraszam! :)

3 komentarze:

  1. swietne masz te ubrania, ladnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja !! Wspaniałe włosy !! Pozdrawiam :)

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stylizacje, zwłaszcza pierwsza :)

    Chcesz Zniszcz ten Dziennik, Gwiazd naszych wina lub post promujący?
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)