sobota, 13 kwietnia 2013

finally spring ;>

Wiem dawno nie pisałam, ale po prostu nie miałam do tego nastroju i też czasu. Za tydzień z kawałkiem egzaminy, a ja próbuję się jeszcze przez ten czas coś do nich nauczyć, ale szczerze mówiąc to słabo mi to wychodzi.. :l Jestem ostatnio strasznym leniem, mogłabym usiąść i nie robić nic. xP Co mnie strasznie wkurza.. Boże daj mi siłę i chęci! :D
 A co do tytułu, to ja i jak wy z pewnością też, bardzo się cieszę, że jest już wiosna :)
Za oknem było dzisiaj 17 stopni (a ma być jeszcze więcej :D), śnieg już całkiem stopniał,
zaczyna robić się coraz bardziej zielono, a w ogródku pewno pięknych i kolorowych krokusów, hiacyntów i przebiśniegów ;> Od razu nastrój
zaczyna się poprawiać. :)

A właśnie :D Jakoś rok temu dostałam od dziadka fajny sprzęcik - lustrzankę analogową, niestety nie działa, ale jakoś kilka dni temu w końcu kupiłam sobie adapter i z moim nikonem działa bez zarzutów, a efekty możecie zobaczyć w dzisiejszym poście. ;)
A oto i on :)
 

9 komentarzy:

  1. no w końcu wiosna, teraz tylko się cieszyć, że słoneczko wychodzi :) powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dzisij jeszcze kropilo :(
    powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na egzaminie, świetne zdjęcia, super blog ;3 Obserwujemy? ♥
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a no egzaminki:D uczyć się uczyć!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello darling!!
    Have to say that your blog is so original and a good inspiration, I really like your last post :)
    Come to my blog and give your opinion, i really appreciate it:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)